Saturday, December 12, 2009

new life at aladdin~

my new jobs kt sri damansara~ mse kje ni still study.. huu.. blaja x lg.. mid term lg two week.. aduss.. tp yg best ttg sems bru ni.. ada satu kelas 2 aku x pnh g lg.. hahaha.. rekod2.. xpnh aku wt..taw mak aku ngamuk sial.. hahaha..
ok r.. aku nk story ttg tmpt kje aku.. so far ok.. aku jd cashier.. agk bosan sbb sorg2 je jaga.. pas2 dpt men tenet free.. on je apa ko nk.. laju boley tahan la.. mmg puas.. download >500kb/s gne idm.. pas2 yg kje dgn aku ni 4 org tmsuk sorg supervisor.. sorg india n 3 melayu.. ada sorg ni dlu msuk mystarlg2.. nama dye hairi.. dpt 4th place lu.. n sorg lg gitarist kumpln spin.. raymie.. ni nak kuar single baru.. n aku dok umah kazen aku skg.. mmg xdpt lepak dgn member2.. 2 yg x best,, futsal xdpt.. sisha xdpt.. nk lpk huhahaha xle da.. nk byr yuran n kumpul dwet g swak lg ni,. maw2 kena ada rm2k.. nk dok smggu sana.. jumpe amoi aku.. rindu!!

No comments:

Post a Comment